Factura este trimisa automat in format electronic pe adresa de email cu care este plasata comanda.
Mai jos vei gasi termenii care constituie politica noastra de transport.
- Politica de transport. Timpul de procesare a coletelor.
Comenzile nu sunt expediate sau livrate in weekenduri sau de sărbători naționale. Dacă avem un volum mare de comenzi, livrările pot fi întârziate cu cateva zile.
Daca va exista o întârziere semnificativa pentru comanda ta, te vom contacta prin e-mail sau telefon pentru confirmare.
- Tarifele de expediere și estimările de livrare.
Taxele de expediere pentru comanda ta vor fi calculate și afișate in pagina de checkout. Ocazional pot să apară întârzieri la livrare. - Confirmarea expedierii și urmărirea comenzii.
După plasarea comenzii veți primi un sms sau e-mail de confirmare a expedierii (odată ce comanda a fost trimisa la curier) care conține numărul de urmărire (tracking number). Numărul de urmărire a comenzii va fi activ în 24 de ore. - Daune.
VoltGrid nu răspunde pentru produsele deteriorate sau pierdute in timpul expedierii. Daca ai primit comanda deteriorata, te rugam sa contactezi curierul/transportatorul de expediere pentru a depune o reclamație. Te rugam sa fotografiezi si salvezi toate materialele de ambalare și mărfurile deteriorate înainte de a depune o reclamație. - Politica de retur.
Politica noastră de returnare și rambursare oferă informații detaliate despre opțiuni și proceduri pentru returnarea comenzii.