VoltGrid

Livrare comenzi

Factura este trimisa automat in format electronic pe adresa de email cu care este plasata comanda.

Mai jos vei gasi termenii care constituie politica noastra de transport.

  1. Politica de transport. Timpul de procesare a coletelor.

    Comenzile nu sunt expediate sau livrate in weekenduri sau de sărbători naționale. Dacă avem un volum mare de comenzi, livrările pot fi întârziate cu cateva zile.

    Daca va exista o întârziere semnificativa pentru comanda ta, te vom contacta prin e-mail sau telefon pentru confirmare.
  1. Tarifele de expediere și estimările de livrare.

    Taxele de expediere pentru comanda ta vor fi calculate și afișate in pagina de checkout. Ocazional pot să apară întârzieri la livrare.
  2. Confirmarea expedierii și urmărirea comenzii.

    După plasarea comenzii veți primi un sms sau e-mail de confirmare a expedierii (odată ce comanda a fost trimisa la curier) care conține numărul de urmărire (tracking number). Numărul de urmărire a comenzii va fi activ în 24 de ore.
  3. Daune.

    VoltGrid nu răspunde pentru produsele deteriorate sau pierdute in timpul expedierii. Daca ai primit comanda deteriorata, te rugam sa contactezi curierul/transportatorul de expediere pentru a depune o reclamație. Te rugam sa fotografiezi si salvezi toate materialele de ambalare și mărfurile deteriorate înainte de a depune o reclamație.
  4. Politica de retur.

    Politica noastră de returnare și rambursare oferă informații detaliate despre opțiuni și proceduri pentru returnarea comenzii.
Cărucior de cumpărături
Derulați până sus